vrijdag 19 april 2013

Traveling envelope

Sinds kort zit ik op het round robin forum en ik ben al helemaal verslaafd! Ik doe nog niet mee met de round robin boekjes, daar waag ik me nog niet aan, maar er is ook een topic met een traveling envelope.  Dat klonk me wel leuk in de oren. Dus ik heb er zelf eentje op gestart. En dit is waar ik de envelop mee vulde:

traveling envelpe 010

Een setje sluitstikkers, door mij zelf gestempeld.

traveling envelpe 009

Een setje knoopjes van kraft papier. Gemaakt met m’n Big Shot! Heerlijk apparaat!

traveling envelpe 011

Een setje zelf gemaakt enveloppen van muziek papier. Deze heb ik gemaakt met een enveloppen mal, daar ben ik ook nog steeds blij mee.

traveling envelpe 012

Een kaart met lint eromheen gewikkeld.

traveling envelpe 013

En nog 2 setjes met bestempelde labels. Eén met oude tekst,

traveling envelpe 014

en één met een leuke tekst erop.

traveling envelpe 016

Ook zaten er kaartjes in met mooie quotes erop. Deze heb ik uit een scrapvel geknipt (bij Elly vandaan van ‘t scrapateljeetje).

traveling envelpe 017

En als laatste een vel uit een boek met allemaal oude advertenties.

Ik heb de envelop inmiddels op de bus gedaan en hij reist nu langs 8 dames die zich hebben opgegeven voor deze traveling envelope. Als de envelop bij hun aan komt mogen ze er een aantal dingen uit halen, maar dan moeten ze wel weer voor het zelfde aantal nieuwe (andere) dingen erin stoppen. En na een paar weken komt de envelop als het goed is weer bij mij terecht en dan zitten er waarschijnlijk allemaal andere dingen in de envelop. Tenminste….. als ze mijn dingetjes leuk vinden natuurlijk. Anders krijg ik mijn eigen dingen weer terug haha. We zullen het zien, hij is nu in iedergeval nog op reis.

Groetjessss Antoinette

5 opmerkingen:

Emy zei

Wat een leuke gevulde envelop!! Ik denk dat je er weinig dingetjes van terug krijgt ;)

Handmade by Francina zei

Hoi Antoinette,

Dank voor je berichtje op mijn blog. Ik wil graag (privé) reageren maar ik kan nergens een emailadres vinden. Wil jij mij even mailen: cindyshome@online.nl

Groetjes,
Cindy
www.handmadebyfrancina.blogspot.nl

Anoniem zei

Hoi Antoinette, ik heb je envelop in het kader van het dream make share project ontvangen! Leuk, dankjewel voor jouw bijdrage. Mijn dochter loopt al trots rond met de rood/wit/blauw/oranje badge!

dancing-muffin.blogspot.de zei

Hello,Antoinette,
what a wonderful,so many creative things,Thanks!
I come back,soon.
Happy sunday,
Ulii

Anoniem zei

Wat heb je er leuke dingen in gedaan! Ik doe zelf momenteel mee met een Round Robin boekje en dat freubelen vind ik ook zo leuk. Het is al jaren geleden dat ik mee deed aan zo'n envelop. Wel leuk om weer een keer te doen!
Groetjes, Ruchama