maandag 4 februari 2013

Bloemen in huis

Zomaar een paar foto's van bloemen in huis. De eerste zijn van de Amarillis, die ik als bol had gekocht, en die is prachtig open gekomen.
Echt super mooi! Ik heb er wel even een stokje bij gezet anders ben ik bang dat ie breekt omdat ie topzwaar is.
Mooi om te zien hoe hij is opgebouwd uit al die bloem blaadjes
En dan kreeg ik van een viendin enige tijd geleden voor mijn verjaardag een orchidee-achtig plantje, en die staat ook nu in de bloei.
Het is een pleione, een aardorchidee. Haar man kweekt die bollen. (www.bulbs-bollen.nl)
Ook echt een heel schattig bloemetje. En met deze bloemen wens ik jullie nog een fijne week. Groetjes Antoinette

10 opmerkingen:

La Blomst-Living zei

Je amaryllis is heel mooi uitgekomen en wat is dat een bijzondere orchidee, echt een plaatje!
Fijne avond verder, lieve groetjes Linda

Home and Lifestyle zei

De amaryllis is één van mijn favoriete bloemen, hier staat er nog één die uit moet komen.

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hallo Antoinette,
Prachtig zijn de bloemen van de amaryllis. Ik heb er hier eentje in een oude weckpot staan die nu bijna uitkomt... Ik kan hier ook zo van genieten...
Ik wens je een heel mooie week.
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

It's remarkable designed for me to have a web site, which is good in favor of my experience. thanks admin
Also visit my website ; loans for bad credit

Anoniem zei

I got this site from my pal who informed me concerning this
website and now this time I am visiting this site and reading very informative articles at this time.
Here is my blog post Santa Maria Carpet Cleaning

Unknown zei

Mooi je Amryllis ik hou ervan.
Helemaal de witte variant.
En wat een bijzondere orchidee.
Geniet maar van de bloemenpracht in huis.
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen en me wil volgen.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Anoniem zei

Woω, fantastіc blog lауout!
Hоw long have you beеn blogging for? you make blogging loοκ
еasy. The overall look of your web site is
excеllent, аs well as thе content!


Μy webpage; diet

Anoniem zei

I am гegulаr vіsitor, how arе уou
eνerybody? This ρoѕt pοstеd at this sіte is tгulу fastidious.


Also visіt my blog poѕt personal loans

Anoniem zei

Hi there! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the fantastic work!

Feel free to visit my blog - freeware link building software

Anoniem zei

Thіs iѕ very іntereѕting, You're an overly professional blogger. I'vе joined
your rss feed аnd lοok forwаrԁ to in quest
of mοre of уour eхcellent
post. Adԁitionally, I havе ѕhaгed your website in
my sоcial netωorks

Feel free to surf to my blοg post; instant cash loans