zaterdag 15 december 2012

*December daily* Dag 15

Even tussen neus en lippen door een berichtje posten. Ik heb de hele dag gewerkt en net eten gekookt en opgegeten natuurlijk, en straks krijgen we visite.

Ik heb gister even een van mijn dekschalen opgemaakt met hyacintjes en bolmos.

001

 

Ik denk dat de hyacintjes met de kerst wel in de bloei staan.

003

En dan geuren ze zo heerlijk.

005

Op het mos nog een stelletje witte sneeuw peren,

004

en een kralenketting. En de vlinder mocht er ook nog bij.

Tot morgen!

Groetjes Antoinette.

002

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh heerlijk hyacinten en je schaal vind ik zo gaaf,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Musje.

hokje zei

Wat een prachtige schaal en mooi opgemaakt met de hyacinten!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Oh hyacinthen, heerlijk, zijn het blauwe? Die zullen wel erg mooi staan bij je mooie servies en ze ruiken ook nog eens het lekkerst. Ik ben echt gek op de geur van hyacinthen... zoveel heerlijke herinneringen zitten er aan die geur...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam