woensdag 18 januari 2012

Werk in uitvoering…..

We zitten even in de puin. Eindelijk zijn we met de slaapkamer begonnen. Die stond al een tijdje op mijn to do list. En nu gaat het ervan komen.

001

Zoals het er nu uitziet vraag ik me af of het ooit goed zal komen….

002

De aanhangwagen voor het stort staat afgeladen vol klaar om afgevoerd te worden.

003

Ik ben nu lekker behang aan het plukken; heerlijk werkje vind ik dat, en de jongens mogen het ook graag doen dus ik heb hele goeie hulp.

Nou, ik ben voorlopig zoet!

Groetjes ♥♥♥Antoinette ♥♥♥

10 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Oei, ja het komt goed, even doorbikkelen, succes!
Groetjes, Renny

Mayflower zei

Het moet eerst altijd erger en straks.....dan zie je het resultaat pas. Het zal vast en zeker heel erg mooi worden Antoinette.
Succes met het klussen.
Lieve groet, Mea

theeleuten zei

Succes , eerst troep en dan weer mooi maken!

Groetjes Evelien

Marjon zei

Hé succes met jullie verbouwing en het zal wel erg mooi gaan worden dan ben je al die troep vergeten....groetjes Marjon

Splashes of Pink and Mint zei

Jeetje Twa, wat een puinhoop!!! Maar goed, het moest gewoon een keertje gebeuren. En met die 2 bouwvakkertjes erbij komt het vast wel goed. Jij blij dat je morgen vrij hebt! Hopelijk kan Michael ook een beetje doorgaan, dan is het vast zo klaar (altijd optimistisch blijven, hahaha!!!!)!

Mirjam zei

Hallo Antoinette,
Eerst beginnen... Dat is altijd het lastigste, maar als je eenmaal begonnen bent, dan ga je vanzelf door. Het komt echt wel af, en met zulke goeie hulp waarschijnlijk nog eerder dan je denkt... Zal vast heel mooi worden.
Ik wens je een geweldige dag,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Het moet altijd eerst erger worden, voordat het beter wordt... succes!

Groeten, Miranda

lia zei

Succes.....
En het moet eerst een troep worden voordat het weer mooi word.

Groetjes Lia

little sweet things zei

Zo he jullie gaan behoorlijk rigoureus van start!
ben benieuwd hoe het gaat worden.
Succes met klussen.
Groetjes, Sas

Passione Helena zei

Even doorbijten...het komt goed!
Haha, vol enthousiasme begin je ergens aan en dan krijg je de kriebels, "waar ben ik aan begonnen"!
Het moet eerst lelijk worden voor het weer mooi word en dat gaat vast lukken!

Succes!

Fijn weekend!
Liefs Helena