donderdag 22 december 2011

Kerstknutselen met de kids

Gisteravond lekker met de jongens aan het knutselen geweest. We gingen waxineglaasjes oppimpen.

040

Nou ja, waxineglaasjes…. het waren natuurlijk gewoon groenten potjes. Maar wel leuk een paar verschillende maatjes, dus verplicht aan de kleine potjes doperwten en appelmoes gezeten.

027

We waren harstikke zoet met het dubbelzijdig tape en de glitters. Ja, ze aten overal! De hele keuken lag ermee bezaaid.

028

Maar het resultaat mag er wezen, het zag er vrolijk en gezellig uit.

033

Lars zag niet zoveel in de tape met glitters, dus die ging het potje beschilderen.

Wat waren we zoet.

015

Joost had er ook nog eentje in het blauw gemaakt, voor in de keuken. Schattig he?

Groetjessss Antoinette

4 opmerkingen:

Unknown zei

Gezellig zo samen met de kids bezig zijn,heb ik ook altijd gedaan toen ze klein waren :-)
Geniet ervan voor je het weet zijn ze groot en het huis uit :-)
groetjes karin

Anita zei

De vrolijkheid spat van het scherm Antoinette!Mijn mannen knutselen niet meer(pubers he!)maar ik mis deze gezelligheid wel hoor net als de kerstvieringen op de basisschool.Ook zo speciaal en dan al die plakwerkjes die mee naar huis komen.Het hele huis werd ermee versierd!Maar nu hebben we weer andere dingen die ook gezellig zijn .
Je boek uit je vorige postje ziet er trouwens heeel leuk uit.Al iets van gemaakt?
Nog van harte met het 25 jarig bestaan van Ma-dr-liefjes!Die ballonnen kunstenaar ook helemaal te gek en anders je vader wel!HaHa,.Ik hoop binnenkort ook weer eens een postje te plaatsen ,mijn camera ik stuk en dat is toch wel heel vervelend als je blogt.Ik wens je met je gezin een hele fijne kerst toe en een mooi en gezellig nieuwjaar!Misschien zien we elkaar dan weer eens!
Groetjes Anita

Marjon zei

Wat leuk allemaal, ziet er echt gezellig uit.......groetjes Marjon

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Wat lief, die glaasjes. Ik weet nog dat mijn meiden ze ook maakten vroeger... Zo leuk met een brandend lichtje er in...
Ik wens je heel fijne kerstdagen en een heerlijke kerstvakantie toe,
Lieve groet,
Mirjam