maandag 12 december 2011

Feestje!

Wij hadden gister een gezellig feestje! De bloemenwinkel bestaat alweer 25 jaar!

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 004

De bloemenwinkel die mijn ouders 25 jaar geleden waren begonnen onder de naam Belles Fleurs.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 007

En die 10 jaar terug werd over genomen door de zusje Elly, Linda en Antoinette (moi), onder de naam Ma-d’r-liefjes.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 090

En 5 jaar terug hebben Elly  en ik ons terug getrokken en ging Linda alleen verder.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 087

De winkel zag er spik en span uit met overal mooie kerststukken.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 070

In allerlei kleuren…

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 058

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 056

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 046

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 076

Voor de kinderen had mijn zus een echte ballonnen kunstenaar ingehuurd. En wat die man kan maken……. Prachtig!!

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 091

Dit mooie kerstmeisje kreeg ze kado van hem.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 094

En ook deze Rudolph krans.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 109

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 108

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Echt fantastisch, het ware echte kunstwerkjes.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 102

Hier staan Elly en Marianne een demonstratie bloemschikken te geven.

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 100

Hierboven zus Marianne,

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 101

En dit is Elly, maar die kennen jullie denk ik wel (My everyday things).

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 104

Dit zijn de kassa meisjes.

En dan sluit ik af met een prachtige foto van ons vader met een kunstwerkje van de ballonnenman op zijn hoofd .

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 117

25 jarig bestaan Ma-d'r-liefjes 118

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kortom, het was een héle gezellige dag, met als afsluiter een chinees buffet. Op naar het volgende jubileum!!

Groetjes Antoinette

6 opmerkingen:

Mirella zei

wauw wat een super mooie ballonnen dingen maakte die man! echt prachtig
Gefeliciteerd met jullie jubileum! en nog vele jaren gewenst!

Mirjam zei

Hoi Antoinette,
Ik had bij Elly al gelezen over jullie jubileumfeestje, geweldig, al 25 jaar, en dat jullie die zaak dan met z´n drieën hadden voortgezet. Super mooi.
Volgens mij is het een heel mooie winkel en hij staat op mijn lijstje hoor, als ik nog eens in mijn geboortedorp terugkom, ga ik zeker een keertje langs...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Wat een geweldig feest, leuk ook dat jullie als zussen de zaak samen hebben voortgezet! Een prestatie om trots op te zijn!

Lieve groet, Ingrid

hokje zei

Ook hier prachtige foto's van het feest! Vind het ook zo leuk dat jullie destijds de zaak als zussen hebben voortgezet.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Mayflower zei

Van harte Antoinette met dit jubileum. Wat leuk dat jullie de zaak van je ouders hebben voortgezet en wat een orginele naam hebben jullie hiervoor bedacht.
Het ziet er allemaal feestelijk uit. Wat zullen jullie ouders trots zijn.
Lieve groet, Mea

Caro zei

Het ziet er weer prachtig uit.
Zo te zien hebben jullie een hele goeie dag gehad.