maandag 7 juni 2010

Uitslag give away en de tuinfair

Laat ik als eerrste gaan beginnen met de uitslag van de giveaway. Ik kreeg een heleboel leuke reactie’s van jullie, erg leuk die respons. Voor de uitslag heb ik de bingomolen weer even tevoorschijn gehaald, en het nummer dat eruit komt is de persoon die als dat nummer gereageerd heeft op de give away.

fair margriet en uitslag giveaway 006

(de bingomolen)

fair margriet en uitslag giveaway 007

De winnaar is nr 35 en dat is…………..

VINTAGE WIL

Willie, van harte gefeliciteerd met je prijs!

Maar ik heb nog 2 troostprijsjes erbij gedaan want dat vind ik wel zo gezellig. Dus het volgende prijsje (2 bestempelde klei-hartjes met 2 cadeau labels) gaat naar……

fair margriet en uitslag giveaway 010

fair margriet en uitslag giveaway 008

Nr 24 en dat is……..

Mirella, van de blog Ros&Co

En het 3e prijsje bestaande uit 2 zeephartjes en 2 cadeaulabels gaat naar…..

fair margriet en uitslag giveaway 011

fair margriet en uitslag giveaway 009

Nr 7 op de lijst, en dat is………

Wendy van de blog Just Wendy.

En dan nog even over de markt natuurlijk. Het was echt ontzettend leuk!! We hadden ook prachtig weer, dat is natuurlijk ook een pluspunt. Maar het was ook gewoon ontzettend gezellig. Margriet, waar de fair was is ook een heel gastvrij, spontaan en gezellig mens, maar ook met de andere meiden die er waren was het super gezellig. We hadden leuk verkocht, en ik denk dat er wel een vervolg komt.

fair margriet en uitslag giveaway 002

Een kleine sfeerimpressie van onze kraam en tafels, die we erbij ingepikt hadden.

fair margriet en uitslag giveaway 003

fair margriet en uitslag giveaway 004

fair margriet en uitslag giveaway 005

Ik was samen met mijn vriendin Bianca, en samen hadden we een behoorlijke stand gevuld.

fair margriet en uitslag giveaway 006

fair margriet en uitslag giveaway 007

fair margriet en uitslag giveaway 008

fair margriet en uitslag giveaway 009

En ik heb ook een paar blog dames ontmoet. Aller eerst natuurlijk Anita van Scarborough Fair, die me attent maakte voor deze fair. En waar ik ook nog wat gekocht had, want jeetje, wat maakt ze toch een leuke creatieve dingen!

Dit is wat ik kocht bij d’r, en ze pakte het ook nog zo mooi in voor me.

fair margriet en uitslag giveaway 001

fair margriet en uitslag giveaway 002

Mooie etiketten met een kaart erbij.

fair margriet en uitslag giveaway 003

Een heerlijk en mooi geurzakje.

fair margriet en uitslag giveaway 004

En nog een puntje met rozenknopjes en mooi lint, wat ze zelf heeft bestempeld, met aan beide ook weer een mooi label. Het heeft inmiddels al een mooi plekje in huis gevonden, en het ruikt heerlijk.

En ook nog een medeblogger ontmoet en dat was Saskia van de blog Little sweet things. Ook een heel gezellig mens, neem maar eens een kijkje op haar leuke blog.

Zo, nu moet in nodig wat in huis doen, want door de fair stond dat een beetje op een laag pitje, dus ik heb nog wat in te halen. Binnenkort kom ik weer op jullie blog’s kijken hoor!

Gezellige week!

Groetjes Antoinette.

19 opmerkingen:

André en Inka. zei

Hoi,hoi,gefeliciteerd Willie,Mirella en Wendy met de mooie give away en prijzen,heel veel plezier ermee.

Fijne dag vandaag.

Bonjade zei

Van harte voor de winnaars.......3 zelfs...wat een bofferds....
leuk zeg om een paar blogdames in het echie te ontmoeten....
Fijne week

Pierelantijntjes zei

Allemaal van harte gefeliciteerd hoor.
Zo Antoinette, ziet dat er even leuk uit zeg. Ik heb de foto's even ingezoomd en zo kon ik toch genieten van al die mooie spulletjes, ook al was ik er niet bij. Leuk ook dat de verkoop goed was. En zelf heb je ook ontzettend leuke spulletjes gekocht.
Fijne week,
Groetjes van Ester

by kuzz zei

Wat leuk dat je gewoon 3 prijzen uitdeelt! Dames gefeliciteerd hoor! En wat ziet de markt er gezellig uit! En je hebt prachtige dingen gekocht, super gewoon!
Fijne week, lieve groet ERna

Mirella zei

wauw wat leuk zeg !!!! dank je wel !!
De markt ziet er mooi uit zeg, daar zou ik mijn hart kunnen ophalen ;-)

alma zei

Proficiat voor alle winnaars. Leuk hoor! Het ziet er heel mooi uit.

Wat een leuke fair was dat! Kan me voorstellen dat dit genieten was!

En die spullen die je bij Anita hebt gekocht zien er heel ergl leuk uit!!

Groetjes
Alma

Catharina Maria zei

Ja , allemaal van harte gefeliciteerd want het is heerlijk om zomaar iets in de schoot geworpen te krijgen !
♥RINI♥

Home and Lifestyle zei

Allemaal mijn hartelijke felicitaties, jullie krijgen mooie prijzen!

Wat ziet het er op de fair gezellig uit, dat zal een geslaagde dag zijn geweest zoals je al beschrijft! En zelf heb je ook super leuke aankopen gedaan!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

gefeliciteerd allemaal!!
leuke fair leek me dat zeg. altijd leuk om te doen. en zeker zo leuk als het een succes is
gr hannie

little sweet things zei

Ik begin helemaal te blozen, nu ik mijn naam lees.
Je wil niet weten hoe mijn dochter en ik thuis zijn gekomen op de fiets met dat kastje van Margriet haha.
Ik hoop zeker dat ze nog een keer zo'n fair organiseerd. Kan je zus dan ook mooi mee. Ik sprak haar gister nog bij Peet.

Alle dames die gewonnen hebben van harte gefeliciteerd, en Antoinette bedankt dat we allemaal mee mochten doen.
Liefs Sas

Mayflower zei

Wat heb je het getroffen met het weer. Jullie stand ziet er prachtig uit en wat heb je een mooie spulletjes bij Anita gekocht.
Felicitaties aan de dames die je mooie give away hebben gewonnen, je heb er mooie extra kado's aan toegevoegd.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

Marianne zei

Volgens mij was de fair een groot succes! En wat een geweldig bingo molentje, echte vintage LOL!

Splashes of Pink and Mint zei

Jeetje, jullie hadden echt veel staan! Super hoor! Ik hoop dat je ook nog leuk verkocht hebt. En volgende keer hoop ik zeker van de partij te zijn.
Alle winnaressen gefeliciteerd natuurlijk! Leuk dat je er nog een paar troostprijsjes erbij hebt gedaan.
Nou, zie je woensdag vast wel weer!

Muggensteekjes zei

Hoi Antoinette,
van harte voor de dames die hebben gewonnen en wat een mooie stand hadden jullie op de fair zeg, ziet er allemaal heel verleidelijk uit met al die mooie spulletjes. Jammer dat het niet hier in de buurt was.
Fijne week nog,groetjes Ingrid.

Anita zei

Hoi Antoinette,wat was het leuk he!Viel niet tegen de opkomst en het weer al helemaal niet!Ik hoop volgend jaar weer!Ik vond het hardstikke leuk om je in het 'echie 'te ontmoeten.
Groetjes Anita.....en Jackie natuurlijk!!

Loveforpiemonte zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn Ariadne blog,
groetjes en fijn weekend, Madelon
Enne succes met het huishouden, fijn te horen dat je het naar je zin had op de fair!

Cindy at her Country Home zei

LIIEEVVEERDDD, dankjewel voor je lieve bericht! Wens je heel veel plezier met het maken van het hartje, ben reuzebenieuwd naar je creatie. Weet dat ik altijd bij je kom "gluren" en geniet van al je bezigheden en vooral je te gekke spulletjes (lieve zucht). Wens je een te gek weekend toe Antoinette, dikke zoen van Cin x

Unknown zei

Wat super leuk zo...
En nu weer terug naar het huishoudelijkgebeuren .
hihi...
succes Kari

atelierlemlem zei

Ik hoop dat je de stofzuiger nog kunt vinden, haha! Ikzelf zou er geen zin meer in hebben na zo'n super fair.... Jullie hebben een heel mooie kraam hoor, echt leuke dingen. Jammer dat ik zo ver weg zit hier in drenthe...
Groetjes mama lieveheersbeestje.