dinsdag 2 maart 2010

Vakantie !!

 

Zo, ik was er eventjes tussenuit. De kinderen hadden een week vakantie en we zijn lekker naar de Ardennen geweest.

We hebben echt een heerlijke week gehad. Ondanks dat het niet zo heel erg mooi weer was. We hebben ook de sneeuw nog even opgezocht. En dat zorgde weer voor prachtige plaatjes. Ik weet het, jullie hebben meer zin in voorjaarsplaatjes, maar ik wil ze toch nog even laten zien.

043

010

014

013

  Ook zijn we nog naar een prachtige waterval geweest, waar ik ook wel eens in de zomer ben geweest, maar toe was ie niet zo spectaculair als nu. Wat een geweld.

343

340

We hebben zoveel foto’s gemaakt, ik kan ze onmogelijk allemaal laten zien, maar hier nog een paar mooie picture’s.

155

140

289

326

Zo, en dit is nou ons huisje in de Ardennen, hebben jullie een beetje een idee waar we zo vaak naartoe gaan (haha, ik zou wel willen hoor).

419

De rivier was nog ergens buiten zijn oevers getreden, en het water ging helemaal over de weg, en daar moest vriendlief natuurlijk even doorheen scheuren.

257

Al met al een heerlijke vakantie met veel wandelingen en natuurschoon.

Op naar de volgende vakantie!!!

10 opmerkingen:

brocante roos zei

Wat heerlijk, even er tussen uit en tijd voor elkaar. Ik kan nog wel genieten van sneeuw op foto's hoor ha ha.
Bedankt voor de mooie foto's, lijkt me een leuke vakantiebestemming.

Lieve groet, Marjan

It's me zei

Wat een mooie foto's van een week heerlijk genieten!

Nou leuk hoor !! ziet er prachtig uit allemaal

Geniet van de nieuwe week !! groetjes Ria

Leuk dat we even mee mochten...........dmv je foto's!

Loveforpiemonte zei

Ziet er goed uit vooral die waterval, fijn dat je zo hebt genoten en toch leuk om terug te komen en het zonnetje schijnt regelmatig.
Groetjes Madelon

Patricia zei

Ow heerlijk er lekker even tussenuit! Je foto's zijn prachtig! Fijn dat jullie zo genoten hebben en het is goed je weer terug te zien!

Liefs Patricia

Bizzy @ home zei

Mooie foto's! Heerlijk zo even er tussen uit.
Groetjes Renny

lia zei

Mooie foto's, en vooruit jij mag foto's van de sneeuw laten zien. Nog 1x dan.

groetjes Lia

Hannekie(Sisterly) zei

oooo wat heerlijk zeg. en zeker een leuk vakantie optrekje hahah kan ik een keer langskomen
gr hannie

Anita zei

Zalig hoor zo'n vakantie,en zo te zien hebben jullie enorm genoten.Ik zie wat bekende stukjes ,wij zijn afgelopen Zomer naar de Ardennen geweest.Als dat de watervallen van Koo zijn ,is het zeker veeeel ruwer dan toen wij er waren en mijn man kon ook niet scheuren door het water(jammer he?)Ze hebben me wel zo gek gekregen dat ik moest kanoen op de Ambleve,dat ging ook met heeel veel water geweld!!!!!
Groetjes en tot gauw maar weer,Anita.

Corina zei

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad aan de foto's te zien!
Nu nog maar even lekker nagenieten!
Groetjes Corina

Blue Cottage zei

ohhh lekker weg geweest.
Dat 1ste kasteel daar zijn wij ook geweest. Wij logeerde toen in Malmedie.
Dat 2de zou idd leuk zijn om te wonen.
Ach we moeten wat te wensen hebben toch ;)
Gr Cobi