dinsdag 19 augustus 2008

geknutsel

Ik zag bij de meiden van picasa http://www.picasa.pimpstart.nl/ zoveel leuke stoffen hartjes in vele soorten en maten dat ik me er ook maar eens aan gewaagd heb. Ik had een tijdje terug bij de kringloop een lapje stof gekocht (voor maar 0.50) en vond het wel leuk om daar mee te beginnen. En ik heb er natuurlijk ook even een lekker luchtje in gedaan. Nee, geen lavendel, maar kamperfoelie en hij ruikt toch lekker! Nou, ik vind het resultaat wel heel lief geworden.


2 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Ahhh... wat een schatje! Maarre... rood??? Wat grappig dat jij ook steeds meer into the colors raakt!
Had ik toch niet van jou verwacht, maar wel erg leuk hoor!
Groetjes en kus van je zus

Miss Marple zei

Hey, ook aan het naaien geslagen? Leuk geworden, joh! Ik heb ook nog zoveel patroontjes en ideeen liggen...maar waar haal ik de tijd vandaan?

LG - Irma