maandag 25 augustus 2008

F.O.T.W

Ik doe mee met Findings of the week van de blog van elly. Het is dan de bedoeling dat je elke zondag je vondsten van de rommelmarkt en kringloop op je blog laat zien. Het is bij mij deze keer de maandagochtend geworden, maar ik was gister de hele dag weg naar een beurs in Hardenberg. Deze findings heb ik bij de kringloopwinkel van het kerkje uit het dorp gekocht.
Ik wilde er eerst niet aan beginnen; de ouderwetse spelletjes en puzzels, maar ik vind ze aldoor zo leuk om te zien, dat ik toch overstag ben gegaan.

Ik kocht een oud ganzenbordspel. Er zaten 2 borden in, ook van een anderspel, wat er eigenlijk niet bij hoorde, maar ik vind ze alletwee schattig.




Mijn foto's zitten een beetje door elkaar (ik weet niet hoe ik ze in goede volgorde krijg), maar dit is mijn stapeltje spelletjes en puzzels.


Ook een heel leuk memory spel, het heette in die tijd 'kom er maar eens achter'. Grappig he?


En een hele leuke oude puzzel in een heel schattig doosje. Ze hadden alleen een hele grote prijssticker op dat leuke doosje geplakt (Grrr..), en die kreeg ik er niet knap af, dus nu is hij van de bovenkant een beetje beschadigd helaas. Ik heb hem nog niet gemaakt, dus ik weet eigenlijk niet of hij nog comleet is.



En nog een houten puzzel met 2 afbeeldingen erin. Van sneeuwwitje en van de wolf en de zeven geitjes. Lief he?



Verder nog een schattig gehaakt kleedje, daar wilde ik ook eerst niet aan beginne, maar ik vind ze toch wel heel erg schattig. En ik had nog een plateautje waar hij heel erg leuk op staat.

En ik vond er tussen al die spullen nog een ouderwetse sladroger. Die vind ik wel heel erg grappig. Ik heb hem nu aan het rekje boven mijn keuken gehangen met eieren erin.


En twee muziekboeken vol met mooi muziekpapier. Dat is zo ontzettend leuk om mee te knutselen. In mijn vorige post heb ik al laten zien wat ik ermee heb gemaakt.


Zo, dit waren de Findings Of The Week van deze week. Voor dit alles heb ik maar 5 euro betaalt. Ik ben benieuwd of ik van de week ook weer zo leuk kan scoren.

7 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Ik heb je link er op staan hoor! Leuke aankopen Twa, grappig dat je ook "om" bent voor het oude speelgoed, maar nu niet alles voor m'n neus wegkapen hè! Dat sla-ding is ook errug leuk!

atelierlemlem zei

Je bent ook al voor de 'vintage'puzzeltjes gevallen zie ik! Leuk he, ik heb er ook al heel veel, alleen houten en het liefst sprookjes..
Omdat ik ook graag mee wil doen met Elly's FOTW. ga ik morgen maar weer eens bij de kringloop neuzen.

Groetjes aan de geitjes!

Karoeza zei

Dank voor je lieve berichtje op mn blog, Antoinette.

Jij hebt zelf ook een mooie blog,
heel sfeervol allemaal.

En aankopen bij de kringloop zijn helemaal top, ik ga er zelf ook regelmatig even snuffelen

Bertina zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog. Prima dat je me linkt, ik zal jouw blog ook toevoegen. Je hebt trouwens leuke inkopen gedaan!
Groetjes en ik kom zeker een keertje terug!

Lori zei

your findings look so fun:) thanks for stopping over to visit with me!!!

LiLi M. zei

Hoi Antoinette, Hier is weer heel wat te zien, zie ik, wat een heerlijke aanwinsten allemaal. Heb weer genoten en ben benieuwd wat je voor volgende week weer weet op te duikelen. Groetjes!

Catharina Maria zei

Leuke manier om andere te laten genieten van je vondsten !
Vintage spelletjes en puzzels doen het altijd goed !
Hoe groot is de groep die meedoet ??
Groetjes Rini